lunes, 8 de diciembre de 2008

en ....

"qui parla molt de diners es qui menys en te"

posat aixi en honor a una de les meves llengues que tb he de potenciar el seu us per internet .....no ees que moblidi de que una de les meves llengues es el catala sino que penso que com lidioma oficial de tothom es el castella per aixo escric en castella basicament pero no renuncio a dir que estimo el catala com a llengua moltissim ....es una llengua que me encanta ....es molt romantica de fer servir ......sencillament magrada ...el que penso que com pot se r no arriba a tothom desgraciadament ...pues per aixo escric basicament en castella pero sense oblidar de tan en cuan els meus origrns ....ni una d les meves llengues mes volgudes ....a mes del castella ......

en fi el meu aport a valoritzar lo que es dun .....els origens dun ....es importan a la vida penso ....i que ningu se enfadi per escriure aquesta entrada en una de les meves llengues ...es justament en honor a aquesta llengua que lescric ...i perque no soblidi la gent ....

petons en catala ...disculpin per ferho aixi ....amb faltes i tot ...per desentreno de no escriure´l sobre tot pero he vist algun blog en catala i mha sabut greu no col.laborar en potenciar la meva llengua aixi que ....per aquet us escric aquesta entrada ....

ara si ...petons en el meu estil ...com sempreeee

No hay comentarios: